Adituak gara gizarteko sektore hauskorrentzako zerbitzuak kudeatzeko irtenbideak proposatzen.

Nahiz eta Gizarte Zerbitzuetako politikek babesa ematen dieten menpekotasun-, bazterketa- edota hauskortasun-zantzuak adierazten dituzten gizarteko sektoreei, jabetzen gara Gizarte Ongizateko zerbitzuen kudeaketa bera ere erronka dela gure kudeatzaileentzat.
Gizarte Eskubideetako Departamentuek eta bestelako erakunde publiko independenteek erabili dituzten hainbat kudeaketa-tresna garatu eta mantendu ditugu; horrez gain, negozioko ezagutza lortu dugu, eta 80 produktu baino gehiago garatu ditugu (Espedienteen Kudeaketarako sistemak, Intranetak edota Oinarriko Gizarte Zerbitzuen Webgunea), Gizarte Ongizatearen honako esparruetan:
- Adinekoen arreta, kontzesioen kudeaketa telematikoari, aisialdiko programei edota prestazio ekonomikoei lotuta, bai eta etxez etxeko arretari eta alarma- zein komunikazio-sistemei lotuta ere.
- Ezinduentzako arreta, ebaluaketetarako zailtasunak murriztuz, irisgarritasuna inplementatuz eta arreta osoa eskainiz. Laguntzen, aitorpenen eta ebaluazioen tramitazioetarako laguntza telematikoa ematen duten sistemak garatu ditugu, baita errehabilitazio-zentroen kudeaketa errazten eta irisgarritasuna zabaltzen duten proiektuterako ere.
- Senideentzako arreta (laguntzak eta diru-laguntzak), adingabeak (adingabeak behatu eta babestea) eta adopzioak (adopzio eta harrera-prozesuen kudeaketa osoa), laguntzarako eragileen eta tresnen arteko koordinazioari arreta berezia eskainiz.
- Emakumeentzako arreta, berdintasun planak eta genero indarkeriaren aurkako planak diseinatuz, bai eta laguntza eskaerak, elkarteak osatzekoak eta prestakuntza-ekintzen garapenak ere.